“Oferta noastra vine ca un raspuns fata de solicitarile si asteptarile companiilor locale, dar si ale clientilor finali. Cei care apeleaza la firmele de curierat se asteapta la un serviciu rapid. Suntem in masura sa garantam livrarea a doua zi. Pentru companii, este vorba de efectul cuantificabil in bani al pierderii unor clienti din cauza incertitudinii privind momentul livrarii unor produse. De asemenea, decalarea incasarilor ramburs, in urma unor livrari intarziate, are cu siguranta un impact negativ asupra fluxului financiar al oricarei companii, cu atat mai mult in cazul micilor magazine online”, a declarat Bogdan Dragotoiu, Sales & Marketing Manager TNT Romania.
Indicatorul procentual de performanta in ceea ce priveste livrarile la timp asigurate de TNT in Romania depaseste 99.3%.
Numarul de clienti care utilizeaza solutiile nationale a crescut in acest an cu 11%, comparativ cu perioada anterioara. De asemenea, oferta companiei a fost completata de noi solutii si variante cu valoare adaugata, disponibile in cazul transporturilor B2B si B2C, inclusiv instrumente electronice adaptabile comertului online, pre-alert SMS pentru destinatari, mesaje de notificare cu sumele virate pentru platile ramburs, etc.
O buna reputatie in fata partenerilor poate facilita castigarea si loializarea acestora, constituind diferentiatorul decisiv in castigarea de cota de piata.
TNT Express este unul dintre marii integratori in domeniul serviciilor de curierat express si logistica la nivel global. Compania livreaza zilnic aproape 1 milion colete, documente si marfa in peste 200 de tari de pe glob. TNT Express ofera clientilor sai retele integrate, aeriene si rutiere, in Europa, China, America de Sud, Asia si Oceania, Orientul Mijlociu. Cifra de afaceri a companiei a fost de 7.3 miliarde de euro in 2012.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: