“Vom continua expansiunea intr-un ritm alert iar la finele anului vom avea aproximativ 200 de magazine”, spun oficialii Profi, care anul aceasta a lansat doua noi formate de magazine, dar si un sistem de cupoane de reduceri care pot fi procurate online.

“Intentiile noastre de dezvoltare sunt si pentru urmatorii ani sperand sa ajungem la 300 de magazine in scurt timp. In acest an am inaugurat deja doua noi formate de magazine: ProfiCity si Profi Mall si ne pregatim si de inaugurarea formatului Profi Loco. Aceste formate au aparut ca urmare a continuei adaptari la dorintele si nevoile clientilor din ziua de azi”, mai spun oficialii Profi.

Formatul Loco vizeaza orasele mici sau marile comune cu potential si va avea o suprafata de aproximativ 200 mp. Sortimentatia va fi adaptata la cerintele locuitorilor din aceste zone in sensul ca gama de produse alimentare va fi mai restransa decait in celelalte formate de magazin, dubland cat mai putin produsele pe care in mod curent locuitorii unor astfel de zone si le produc singuri in gospodarii (legume, lactate, etc). Particularitatea acestui format este ca va aminti in oarecare masura de vechiul magazin universal satesc in care puteai gasi atat alimente, cat si unele unelte si produse trebuitoare gospodariei (galeti, sape, etc.).

Profi a preluat recent si reteaua de 6 magazine Alirom, iar oficialii companiei si-au manifestat anterior intentia de a mai achizitiona si alti retaileri.

Citeste si:

Investitia intr-un magazin Profi variaza intre 200.000 si 300.000 de euro, in functie de marimea acestuia.

Profi a fost preluat de Enterprise Investors, unul din cele mai mari fonduri de investitii din regiunea Europei Centrale si de Est.