Compania a reusit in primul trimestru al acestui an sa obtina venituri in crestere cu 45% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar primul semestru l-a incheiat cu un avans al vanzarilor de 20%.
“Pentru acest an ne-am bugetat o evolutie a veniturilor de 10%, ritmul fiind impusionat atat de lansarea de noi produse in portofoliu cat si de o extindere a exporturilor pe noi piete precum Arabia Saudita, Iran, Irak, Algeria sau Libia”, a precizat Aurel Vlaicu, directorul general Gealan Romania.
Pe o piata care in prezent este dominata de segmentul de renovari si termoreabilitari, reprezentantul companiei si-a propus ca in urmatorii doi ani sa isi concentreze activitatea pe zona de exporturi, estimand o pondere de 10% a veniturilor venita din aceasta directie.
Conform datelor Gealan Romania, piata de profile PVC s-a ridicat anul trecut la o valoare de 100 milioane de euro.
Conform reprezentantului companiei, livrarile de tamplarie PVC sunt destinate in proportie de 90% catre proiectele rezidentiale, birourile, dar si sediile administrative generand 10% din vanzari.
Gealan Romania a livrat anul trecut peste 12.000 de tone de profile PVC prin intermediul a circa 500 de distribuitori.
Piata producatorilor de tamplarie PVC din Romania este dominata de nemtii de la Gealan, cu o cota de piata de circa 30%, urmati de Rehau si VEKA.