El mai spune ca in Romania 40% din bugetul unei familii este alocat mancarii si ca romanilor le place mancarea, ceea ce reprezinta o oportunitate pentru companii.

Un avantaj pentru o companie precum Danone este si consumul scazut de iaurt per capita din Romania. Unul dintre obiectivele pe care si le-a setat la inceputul mandatului suna simplu: un iaurt pe zi pentru fiecare consumator. Insa daca ne uitam la cifre drumul este destul de lung. Romanii consuma doar 6 kg de iaurt pe an, in timp ce bulgarii se lauda cu 22 kg.

“In Bulgaria ne gandim cum sa-i facem pe consumatori sa manance mai mult iaurt. In Romania marea provocare este sa-i convingem pe romani sa manance iaurt. 6 kg pe an inseamna un iaurt o data la doua saptamani. In Franta sau Olanda se consuma un iaurt pe zi. Iaurtul nu a fost pe masa romanilor dintotdeauna. Este si o chestiune de educatie. Sunt convins ca voi reusi acest lucru. E un drum lung, insa faptul ca romanii sunt din ce in ce mai constienti de importanta unei alimentatii sanatoase ne va ajuta”, crede seful Danone Romania.

Managerul mizeaza insa si pe inovatie, domeniu spre care merg in fiecare an doua procente din bugetul companiei. Anual Danone si-a propus sa lanseze trei-cinci produse noi. Chiar luna aceasta compania va intra pe un nou segment de piata, despre care Dieter Schulz spune cu entuziasm ca va fi “ceva mare”.

Afla mai multe din textul: La cantina cu seful Danone: Ma vad ca un antreprenor care are in spate un gigant cu multe miliarde de euro

La cantina cu seful Danone: Ma vad ca un antreprenor care are in spate un gigant cu multe miliarde de euro

La cantina cu seful Danone: Ma vad ca un antreprenor care are in...