In primul trimestru compania a raportat o crestere de 8% a afacerilor comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, depasind 2,4 mil. euro.

In topul celor mai vandute produse se afla hartia A4 pentru copiator si consumabilele pentru imprimanta, instrumentele de scris, bibiliorafturile si plicurile.

“In profilarea comportamentului clientilor se remarca faptul ca exista o presiune constanta legata de pret si termen de plata. Calitatea serviciilor si a produsului ramane in continuare in plan secund. Pe de alta parte, bugetele tot mai mici alocate acestor produse duc la o limitare in achizitie strict pentru articolele de uz curent, o tendinta remarcata inca de anul trecut”, a mentionat Emil Deliu, director general Austral.

Reprezentatii Austral considera ca in 2013 piata va continua sa se contracte, fiind estimata la o valoare de 180-200 milioane de euro, in scadere fata de nivelul de anul trecut.

Citeste si:

In ceea ce priveste cota de piata, potrivit estimarilor, Austral detine 8-10% din segmentul business to business, iar din piata totala de birotica si papetarie 5-7%.

Piata de birotica si papetarie este detinuta in proportie de 40% de companiile mari, restul apartinand furnizorilor mici si foarte mici.

Austral are in prezent 180 de angajati si o filiala la Chisinau.