Evolutia se bazeaza pe investitiile in replantatii de vita de vie si cresterea sectorului HoReCa. Ponderea sectorului HoReCa este de 30% din totalul vanzarilor din prima jumatate a anului, in crestere cu 10% fata de anul trecut, restul de 70% fiind reprezentat de sectorul de retail.

Pentru sfarsitul lui 2013 oficialii companiei estimeaza mentinerea cresterii de 20% a afacerilor pana la un nivel de 19 milioane de lei, cu o cantitate estimata de 7,5 milioane litri de vin.

”Consumatorul final si-a reeducat gustul si abordarea cand vine vorba de alegerea vinului. In acest sens se poate observa o tendinta de crestere in zona soiurilor, in detrimentul vinului de masa si faptul ca vinurile demiseci si seci cresc in pondere de la an la an”, declara Oana Belu, actionar al Domeniile Ostrov.

Citeste si:

Domeniile Ostrov reprezinta brandul “umbrela” sub care se comunica gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se intinde pe 1.300 de hectare. Alaturi de podgoria de vita de vie, compania mai detine 500 de hectare de pomi fructiferi si 200 de hectare de legume. Vinurile Domeniile Ostrov sunt listate in lanturile de magazine Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora si Kaufland.

Gamele de vin comericalizatre de Domeniile Ostrov sunt: Vinaria Ostrov – Terasele Dunarii IG, Premiat, Cosa Di Vino, Domeniile Ostrov – Oltina D.O.C, Domeniile Ostrov Reserve sau gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Pacuiul lui Soare si Canaraua Fetii.