Profitul net al PepsiCo a crescut cu 35% in trimestrul al doilea, de la 1,49 miliarde de dolari in urma cu un an la 2,01 miliarde de dolari, sustinut de imbunatatirea veniturilor pe segmentul alimentelor in regiunea Americilor, transmite MarketWatch, citat de Mediafax.
Grupul a reiterat estimarile privind profitul operatiunilor de baza din acest an, dar anticipeaza ca ratele de schimb valutar vor avea un impact negativ de 2% asupra rezultatelor. In luna aprilie, PepsiCo estima acest impact la numai 1%.

Veniturile grupului au avansat cu 2,1%, la 16,81 miliarde de dolari.

Veniturile pe segmentul alimentelor au urcat in regiunea Americilor cu 5,2%, la 6,03 miliarde de dolari, iar cele pe segmentul bauturilor au scazut cu 1,7%, la 5,26 miliarde de dolari.

Potrivit Bloomberg, rezultatele l-ar putea ajuta pe directorul general Indra Nooyi sa respinga presiunile exercitate de investitorul Nelson Peltz, de la Trian Fund Management, pentru achizitia Mondelez International (fosta Kraft Foods) sau pentru separarea activitatilor de productie de alimente de cele producatoare de bauturi, in scopul cresterii profiturilor actionarilor.

Peltz a afirmat saptamana trecuta, la New York, ca PepsiCo ar trebui sa cumpere Mondelez la un pret de 35-38 dolari pe actiune, intr-o tranzactie evaluata la pana la 67,8 miliarde de dolari.

In ultimul an, PepsiCo si-a marit cota pe piata bauturilor si si-a mentinut dominatia pe cea a snack-urilor, in SUA.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri