Cu o vechime de 15 ani pe piata de curierat romaneasca si cu o cota de piata de 35% pe curierat intern respectiv de 10% pe cel extern, “incasarile Cargus au evoluat spectaculos, mai ales datorita campaniei de comunicare integrata, radio - online - direct marketing, precum si cresterea pietei de expeditii si curierat in Romania”, a precizat pentru Wall-Street Alexandru Ticaloiu, PR Manager la Streamline Communication.

Cargus vrea sa revolutioneze piata romaneasca prin intermediul lansarii unor noi servicii: softul Cargus e-Express si serviciul Matinal. Cel de-al doilea se adreseaza clientilor care vor ca expeditiile lor sa ajunga la destinatie pana la ora 10 am. In caz contrar, intervine sistemul “Money back guarantee”, prin care i se returneaza expeditorului integral pretul incasat. Clientii pot opta si pentru alte servicii, cum ar fi confirmarea de primire prin intermediul telefonului sau e-mail-ului, corectarea si redirectionarea livrarilor, asigurarea expeditiilor sau trimiterea coletelor sambata.

“Cargus are acoperire 100% nationala, momentan, pentru acest serviciu sunt cateva localitati unde nu poate fi folosit din cauza nivelului de expeditie din acele zone, urmand ca in scurt timp sa rezolvam si aceasta problema”, a precizat Alexandru Ticaloiu. Un alt serviciu oferit clientilor este cardul e-Express, care ofera note de transport prin intermediul caruia clientul isi poate manageria expeditia.

Anul trecut, compania Cargus a avut un buget de investitii de 2.5 milioane de euro. Compania detine 650 de masini si peste 1200 de angajati in toata tara, iar obiectivul stabilit pentru 2006 este continuarea investitiei in parcul auto si in deschiderea de noi sedii. “Pana in toamna, Cargus pregateste lansarea unui pachet consistent de servicii premium si normale, dorind sa ne axam pe dezvoltarea portofoliului de servicii si clienti”, a conchis Alexandru Ticaloiu.

Capitala beneficiaza de un segment important de curierat si expeditii, unde Cargus se afla in competitie cu Fan Courier dar si cu noi companii precum Alo Curier, Concorde, Pegasus, care detin 50 la suta din piata serviciilor de curierat din Capitala. In ceea ce priveste companiile internationale, ele reprezinta 50% din acest sector de piata. Companii precum DHL, TNT, UPS, Fedex, si-au crescut volumul de activitate si alaturi de companiile romanesti au dus la extinderea pietei de curierat in Romania.