"Speram sa obtinem o crestere de 30% fata de anul precedent si ne bazam in mod deosebit pe succesul inregistrat de pufuleti in exporturi, in ultimii ani, spre deosebire de piata interna, care inca stagneaza", a declarat directorul general al Phoenixy, Eliodor Apostolescu.

Astfel, afacerile companiei ar putea depasi 23 milioane euro.

Phoenixy are 15 tipuri de produse si o productie zilnica de peste un million de pungi de pufuleti, aproximativ 30% fiind livrata la export in peste 20 de state europene, precum Suedia, Germania, Olanda, Spania, Italia, Grecia, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Marea Britanie, Ungaria, Belgia, Ungaria, Croatia si Albania, si in SUA.

"In America avem clienti in New York, Detroit, Chicago, Atlanta", a aratat Apostolescu.

Citeste si:

El a mai spus ca Phoenixy va investi in linii de productie pentru dezvoltarea de noi sortimente de pufuleti, fara a preciza suma care va fi alocata.

Luna trecuta, compania a anuntat o investitie de 900.000 de euro in instalarea de panouri fotovoltaice pe acoperisul fabricii din Baicoi, energia produsa astfel urmand sa reduca cu 38% consumul de energie conventionala.

In ceea ce priveste profitul, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor Publice, acesta a fost anul trecut de 7,17 milioane lei (1,65 milioane euro), cu 2,6% mai mare decat in 2011.

Phoenixy este detinuta in proportii egale de Catalin Nour si Eliodor Apostolescu, care ocupa si pozitia de director general al Phoenixy. Potrivit companiei, Phoenixy ocupa 70% din piata locala de pufuleti.