Mihaela Ungar preia astfel atributiile de comunicare detinute anterior de Alexey Golovin, care se va ocupa de alte proiecte in cadrul Rompetrol, si cele de marketing, detinute de catre Petrian Radulescu, fostul director de marketing care a parasit compania in luna martie.

Mihaela Ungar, cu o experienta de 21 de ani in cadrul Colgate – Palmolive, s-a alaturat Rompetrol „in contextul in care strategia grupului in urmatorii cinci ani vizeaza dezvoltarea activitatii de retail si dezvoltarea diviziei internationale a KazMunayGas", potrivit unui comunicat de presa al companiei.

“Experienta si expertiza Mihaelei Ungar in FMCG (fast moving consumer goods) completeaza si sustine intentia grupului de a trece la o noua etapa a dezvoltarii sale, consolidarea si extinderea activatilor de retail in Romania, dar si in regiune Marii Negre”, declara Zhanat Tussupbekov, CEO al grupului Rompetrol.

Mihaela Ungar si-a inceput cariera in 1992, la Colgate - Palmolive, ocupand initial functia de manager produs oral care Romania, avansand ulterior in pozitii precum marketing manager Romania si Republica Moldova, marketing manager- produse de ingrijirea casei - divizia din America Latina si marketing panager oral care professional products in Filipine.

Citeste si:

Din 2000, Mihaela Ungar a detinut functia de director marketing Romania si Republica Moldova, cu rolul de a crea si implementa strategiile comerciale si de marketing pentru marci precum Colgate, Palmolive, Protex, Lady Speed Stick, Mennen, Ajax si Axion.

Noul director al departamentului marketing si Comunicare Corporativa al Grupului Rompetrol a contribuit la infiintarea Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC), o organizatie care incurajeaza autoreglemetarea pietei de publicitate.

Timp de sase ani, Mihaela Ungar a condus acest organism, care a intrat in European Advertinsing Standards Alliance (EASA) inainte ca Romania sa devina stat membru al Uniuniunii Europene.