Agricultura si zootehnia sunt domenii extrem de grele si riscante in contextul in care conditiile climatice scumpesc furajele sau le afecteaza calitatea, subventiile sunt putine si mic, iar consumul de lapte scade, spune Vasile Duma, un fermier din Ardeal care livreaza lapte catre FrieslandCampina.
“Este nevoie de programe in care companiile sa se implice in sprijinirea fermierilor. Beneficiile pe care ni le ofera parteneriatul cu FrieslandCampina fac diferenta intre un crescator de bovine pentru subzistenta familiei si o ferma cu potential. Este nevoie de programe pentru a mentine fermele romanesti in viata si pentru a nu risca sa bem doar lapte importat”, a declarat Vasile Duma.

Proprietarul Napolact a lansat recent un card de reducere pentru achitia de furaje si o oferta speciala pentru achizitia de material seminal pentru bovine.

In prezent FrieslandCampina colecteaza peste 100 mil. litri de lapte pe an de la 1.100 de fermieri din zona Ardealului. Pana acum compania a investit in fermele cu care colaboreaza peste 500.000 de euro.

Grupul olandez FrieslandCampina este prezent in Romania prin trei companii: Napolact, Friesland Campina Romania si Industrializarea Laptelui Mures.

Compania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de circa 90 mil. euro si pierderi de 4,24 mil. euro, potrivit datelor publicate de Registrul Comertului. In 2010, compania a afisat pierderi de 1,7 mil. euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri