“Este nevoie de programe in care companiile sa se implice in sprijinirea fermierilor. Beneficiile pe care ni le ofera parteneriatul cu FrieslandCampina fac diferenta intre un crescator de bovine pentru subzistenta familiei si o ferma cu potential. Este nevoie de programe pentru a mentine fermele romanesti in viata si pentru a nu risca sa bem doar lapte importat”, a declarat Vasile Duma.

Proprietarul Napolact a lansat recent un card de reducere pentru achitia de furaje si o oferta speciala pentru achizitia de material seminal pentru bovine.

In prezent FrieslandCampina colecteaza peste 100 mil. litri de lapte pe an de la 1.100 de fermieri din zona Ardealului. Pana acum compania a investit in fermele cu care colaboreaza peste 500.000 de euro.

Citeste si:

Grupul olandez FrieslandCampina este prezent in Romania prin trei companii: Napolact, Friesland Campina Romania si Industrializarea Laptelui Mures.

Compania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de circa 90 mil. euro si pierderi de 4,24 mil. euro, potrivit datelor publicate de Registrul Comertului. In 2010, compania a afisat pierderi de 1,7 mil. euro.