In Romania din 2005 si de peste 35 de ani la nivel global, Teleperformance este una dintre primele companii de CRM din Romania care isi aduce contributia la dezvoltarea acestei industrii prin servicii complete si parteneriate de lunga durata dezvoltate cu importanti jucatori din domeniul bancar, IT, telecomunicatii, asigurari, utilitati publice, auto, farmaceutic, media precum si diverse alte mari companii private.
Parte a grupului Teleperformance, lider mondial in furnizarea serviciilor de CRM, Teleperformance Romania este intemeiata pe valorile sale: Integritate, Profesionalism, Angajament, Respect si Inovatie, aducand un aport considerabil dezvoltarii unei experiente interculturale la nivelul intregului grup; mai ales in contextul in care atragerea si pastrarea celor mai valoroase talente multiculturale fac parte din noua strategie de imersiune culturala a Teleperformance.

In 2012 Teleperformance a fost pozitionata ca lider mondial in Gartner Magic Quadrant pentru serviciile de Customer Management Contact Center BPO (Gartner 2012 Magic Quadrant), iar IDC Market Scape a recunoscut compania ca fiind liderul mondial in aceasta industrie dupa cifra de afaceri si numarul de agenti. Cu peste 23 de premii acordate de catre Frost & Sullivan, compania continua sa investeasca in angajatii sai dezvoltand politici de motivare si creare a unui climat agreabil, fiind nominalizata ca Best Place to Work Company in subsidiarele din Portugalia, India, Grecia, China si Brazilia de catre Best Place to Work Institute.
In 2013 Teleperformance a fost premiata cu 5 medalii de aur de catre Contact Center World (Best Contact Center, Best in Customer Service, Best Contact Center Design, Best Outbound Campaign, Best Use of Social Media). In Romania, in acest an, compania a fost nominalizata pentru al treilea an consecutiv ca fiind Best Large Call Center of the Year, iar managementul companiei a fost nominalizat pentru al doilea an consecutiv la categoria Best Call Center Manager. Premiile au fost oferite in cadrul evenimentului Romanian Contact Center Awards, organizat de catre Contact Center Magazine.
Teleperformance Romania ofera solutii competitive atat pe piata romaneasca cat si la nivel international beneficiind de o experinta vasta din partea grupului, aliniata cu o structura de cost eficienta, prin intermediul expertizei pe care o detine in ceea ce priveste strategia de gestionare a personalului, experienta multiculturala, facilitati la standarde inalte, programe eficiente de training si tehnologie de ultima generatie.
Serviciile oferite de Teleperformance acopera o mare parte a ciclului comercial al unui client: de la achizitie – vanzare prin telefon, activare – programe de stimulare a activarii si folosirii unui produs/serviciu, cresterea valorii clientului prin programe de up sell si cross sell, cercetari de piata si a satisfactiei clientului, pana la colectare si retentie.
In perioada 2013-2014, Teleperformance Romania are ca obiectiv sa investeasca in oameni, sa pastreze calitatea ridicata a serviciilor oferite si sa o imbunatateasca prin tehnologii avansate si solutii inteligente. Pentru a atinge aceste obiective pe langa crearea unui mediu de lucru placut si politici motivationale pentru angajati sai, compania va mari numarul de statii de lucru cu 40% urmand ca pana la sfarsitul perioadei sa-si dubleze si numarul de angajati.