Prima etapa a proiectului consta in definirea strategiei de marketing pe termen scurt, si este urmata de o etapa mai complexa de dezvoltare a afacerii pe termen lung, colaborarea facand parte din procesul de reorganizare al companiei aflate in insolventa.

“In ultimii ani, contextul competitional pe piata fainurilor si a produselor de panificatie a avut o evolutie extrem de agresiva, ceea ce a creat unele disfunctionalitati producatorilor traditionali din Romania. Pe termen scurt, celebra faina cu trei zerouri de la Dobrogea trebuie sa ajunga din nou in toate bucatariile, iar copiii nostri trebuie sa se bucure de Eugenia asa cum ne bucuram noi in copilarie. Pe termen lung, Dobrogea trebuie sa aduca inovatie intr-o industrie ce aparent e mult prea apasata de povara preturilor din ce in ce mai mici", a spus Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat la Marks Romania.

Dobrogea Grup branduri precum faina Dobrogea, painea Neptun si Bonpana, biscuitii Eugenia si Digesta. In anul 2011, compania a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 55 milioane de euro.

La inceputul acestui an, producatorul din industria de morarit si panificatie Dobrogea a intrat in insolventa.