"Pentru noi, anul 2013 reprezinta un an foarte important in care ne dorim nu doar sa ne consolidam pozitia de lider pe piata apei plate imbuteliate din capitala si pozitia a treia la nivel national, ci sa ne crestem volumele de vanzari si sa ne extindem portofoliul de produse", a precizat Razvan Iancau, directorul general Rio Bucovina intr-un comunicat de presa dat publicitatii.
Pentru a-si atinge obiectivele in acest an, compania a achizitionat o noua unitate de productie, la Giurgiu, unde se va imbutelia apa de masa , apa de izvor, precum si bauturi racoritoare carbogazoase.
Rio Bucovina mai detine doua fabrici, la Vatra Dornei si Timisoara, cele trei unitati urmand sa imbutelieze impreuna aproximativ 400 milioane de litri pe an.
Compania a inregistrat, in perioada decembrie 2012 - mai 2013, o cota de piata in volum de 9,5% din totalul pietei de apa imbuteliata din Romania.
In prima parte a anului anului, Rio Bucovina si-a mentinut pozitia pe piata de apa plata imbuteliata din Bucuresti, cu o cota de piata in volum de 22.2 % in perioada aprilie - mai, conform datelor furnizate de compania de cercetare Nielsen.
Potrivit datelor Federatiei Europene a Apei Imbuteliate, romanii consuma anual peste 70 de litri de apa plata per capita, fata de 64 de litri in 2011.
Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiintata in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia de bauturi racoritoare.
Conform datelor APEMIN, aproximativ 80% din piata totala de ape imbuteliate este disputata intre grupulrile Romaqua, Dorna-Apemin, Rio Bucovina, Perla Harghitei sau European Drinks.