“Lansarea noii game de frigidere va avea un impact pozitiv in business-ul companiei pe plan local, intarind increderea in produsele noastre”, a declarat Damir Drazetic, director general al Gorenje Romania.

Potrivit afirmatiilor sale, in acest moment 70% din afacerile companiei pe plan autohton sunt realizate de vanzarile de electrocansicele mari. Dintre acestea, 15% din livrari sunt reprezentate de aparatele frigorifice.

Damir Drazetic a mai subliniat ca noua gama ION Generation ofera produse de categorie medium si premium, pretul de vanzare pornind de la 1.299 lei.

Gama ION Generation a fost lansata pe piata din Romania in acelasi timp ca si pe pietele din intreaga Europa, Asia, America sau Australia. Aceasta propune clientilor trei categorii de produse: Essential, Advanced si Superior.

Sediul central al companiei Gorenje este in Slovenia, unde se afla una dintre cele mai moderne linii de productie din lume. Anual, vanzarile Gorenje depasesc suma de 5 milioane de produse in peste 70 de tari.

Citeste si:

La inceputul lunii iulie, Panasonic Corporation a preluat o participatie de 13% din grupul sloven Gorenje.

Producatorul japonez de electronice va renunta in timp la diviziile neprofitabile din portofoliu, concentrandu-si activitatea pe electrocasnicele de mici si mari dimeniuni, achizitionarea a 13% din grupul Gorenje fiind unul dintre cei mai importanti pasi in aceasta directie, noteaza Reuters.

Pentru participatia minoritara, Panasonic a platit circa 10 milioane de euro.