Conform datelor Hornbach, cand vine vorba de culorile spre care se indreapta clientii, nuantele deschise sunt inca pe prima pozitie, cele mai cautate fiind alb, portocaliu, galben si bej.
El a precizat de asemenea ca marcile proprii de vopsele castiga tot mai mult teren in business-ul Hornbach Romania. Astfel, in ceea ce priveste vanzarile de vopsele, 40% dintre acestea sunt realizate pe plan local pentru produsele proprii.
“Vopselele din marca proprie au inceput sa fie tot mai cautate de catre clientii nostri, depasind peste 40% din vanzarile totale pe acest segment. Acest lucru se datoreaza in primul rand gamei variate si diversificate de care dispunem, de la vopseaua clasica de diferite nuante, la cea anti-mucegai, cu latex, acrilica sau cu diferite efecte”, a declarat Rusu.
Hornbach a deschis primul magazin in 2007, iar in acest moment detine cinci magazine: trei in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul in Brasov si unul in Timisoara.
Afacerile Hornbach Romania s-au ridicat la nivelul anului trecut la circa 90 de milioane de euro, in crestere cu 6% fata de nivelul din 2011.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: