„Vopselele cu un pret usor mai ridicat, confera lucrarii o durabilitate mult mai buna si au un grad mai mare de acoperire, lasand aspectul peretelui uniform”, a afirmat Mugurel-Horia Rusu, director general Hornbach Romania, care a adaugat ca majoritatea clientilor sunt atrasi de pachetele speciale care ofera pensula sau amorsa gratuit.

Conform datelor Hornbach, cand vine vorba de culorile spre care se indreapta clientii, nuantele deschise sunt inca pe prima pozitie, cele mai cautate fiind alb, portocaliu, galben si bej.

El a precizat de asemenea ca marcile proprii de vopsele castiga tot mai mult teren in business-ul Hornbach Romania. Astfel, in ceea ce priveste vanzarile de vopsele, 40% dintre acestea sunt realizate pe plan local pentru produsele proprii.

Citeste si:

“Vopselele din marca proprie au inceput sa fie tot mai cautate de catre clientii nostri, depasind peste 40% din vanzarile totale pe acest segment. Acest lucru se datoreaza in primul rand gamei variate si diversificate de care dispunem, de la vopseaua clasica de diferite nuante, la cea anti-mucegai, cu latex, acrilica sau cu diferite efecte”, a declarat Rusu.

Hornbach a deschis primul magazin in 2007, iar in acest moment detine cinci magazine: trei in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul in Brasov si unul in Timisoara.

Afacerile Hornbach Romania s-au ridicat la nivelul anului trecut la circa 90 de milioane de euro, in crestere cu 6% fata de nivelul din 2011.