Sa atraga atentia magazinelor si a investitorilor pentru designerii romani de produs, dar si sa creeze un magazin online pentru a putea vinde mai usor obiectele create de acestia, sunt cateva dintre obiectivele Bucharest Design Center (BDC), organizatie care promoveaza designerii romani de produs, a declarat pentru wall-street.ro, Anca Fetcu, una dintre fondatoarele centrului.

Bucharest Design Center a fost infiintat in toamna anului trecut de catre Anca Fetcu, Ioana Bardas si Simona Buta.

“Designul trebuie sa se adreseze tuturor oamenilor, nu doar celor care au venituri mari. Consumatorii de design din Romania sunt foarte suprinzatori, sunt produse despre care nu crezi ca vor avea succes, dar apoi se vand foarte bine. De asemenea, consumatorii romani de design sunt in general persoane intre 20 si 45 de ani, din orase mari, sunt persoane care au acces la informatie si au cultura vizuala”, a declarat Fectu.

Ea adauga ca designul romanesc nu este vizibil si ca isi doreste ca tinerii designeri sa poata sa se sustina financiar din aceasta activitate.

“Primul obstacol este ca gasim greu ateliere care sa fie deschise sa creeze produse in serie limitata. Apoi, un alt lucru dificil este sa promovam obiectele adica sa fie magazine care sa le expuna. Un alt obstacol este pretul, pentru ca un astfel de produs nu poate avea un pret la fel de competitiv precum brandurile internationale care se vand in mult mai multe exemplare. Ne dorim sa putem trai din acest business, sa putem face astfel incat vanzarile sa devina constante”, a mai spus cofondatoarea Bucharest Design Center.

Vor sa lanseze un magazin online al designerilor romani de produs

Printre obiectivele BDC in perioada urmatoare este lansarea unui magazin online care sa reuneasca obiectele create de designerii romani de produs. Anca Fetcu estimeaza ca in Romania sunt in jur de 50 de designeri de produs.

“Design de produs inseamna orice… de la design de automobile ori de electrocasnice, pana la ambalajul unui deodorant de camera. Insa, in Romania este perceput mai mult ca fiind acea zona de design de obiecte pentru casa. Noi vrem sa marim popularitatea designerilor romani, sa crestem interesul romanilor pentru astfel de produse, pentru ca, odata cu asta, va aparea si interesul international si sa facem astfel incat investitorii si companiile sa isi doreasca sa lucreze cu designerii romani”, a afirmat Fetcu.

De curand, mai multi designeri din cadrul Bucharest Design Center au redecorat spatiile destinate jurnalistilor si invitatilor VIP din cadrul Salii Palatului, cu ocazia Festivalului International George Enescu. Acestia au creat un centru de presa dupa modelul celor din cadrul marilor evenimente internationale, un salon destinat invitatilor VIP si doua spatii destinate interviurilor televizate. Spatiile se afla la primul etaj al Salii Palatului din Bucuresti si sunt functionale pana la finalul festivalului, pe 28 septembrie.

Pe de alta parte, 17 designeri de produs si producatori au reprezentat Romania intre 6 si 10 septembrie in cadrul targului bianual de decoratiuni si mobilier Maison et Objet din Paris, unul dintre cele mai importante evenimente internationale dedicate designului de interior.

Anca Fectu, una dintre cele trei fondatoare al Bucharest Design Center, are 28 de ani si si-a lansat propria afacere in domeniu in 2010. Afla mai multe despre brandul “By Anca Fetcu” in suplimentul de antreprenoriat de luni, 16 septembrie, al wall-street.ro.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri