Vanzarile de placi ceramice inregistrate de grupul austriac Lasselsberger in Romania au crescut cu 15% in primul semestru, in volum, comparativ cu perioada similara din 2012, printre factorii de sustinere a avansului fiind investitiile in modernizarea productiei si dezvoltarea portofoliului.

"Problemele generate de produsele ieftine si de o calitate indoielnica i-au determinat pe romani sa evalueze mai atent ofertele de pe piata si sa aleaga, de cele mai multe ori, produse calitativ superioare, la preturi medii. Astfel, preturile de vanzare ale placilor ceramice pornesc de la 15-16 lei si pot ajunge pana la cateva sute de lei pe metru patrat, nivelul mediu al acestora situandu-se la aproximativ 28-30 de lei, cu TVA inclus", arata compania, principalul producator de placi ceramice din Romania, conform Mediafax.

Reprezentantii Lasselsberger estimeaza o scadere a pietei de profil cu cel putin 8% in acest an si stagnarea afacerilor companiei, fiind posibila o usoara crestere.

"Anul acesta, estimam ca business-ul companiei va ramane la acelasi nivel raportat in 2012, de 40 de milioane de euro, insa, avand in vedere rezultatele din primul semestru, proiectia noastra bugetara va fi probabil revizuita in sens pozitiv", a declarat directorul de vanzari al Lasselsberger Romania, Sergiu Apolzan.

Fabrica detinuta de Lasselsberger in Cluj-Napoca are o capacitate de productie de 6,7 milioane de metri patrati anual, din 2012 aceasta functionand la capacitate maxima.

Grupul austriac este prezent in Romania prin Lasselsberger (fosta Cesarom) si Sanex, care opereaza unitatea de productie din Cluj-Napoca.

Lasselsberger Romania comercializeaza gresie, faianta si placi de decor prin intermediul a peste 150 de parteneri (distribuitori, magazine specializate si lanturi DIY).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri