Linia de imbuteliere este in faza de testare, in aceasta perioada specialistii punand la punct ultimele detalii privind functionarea echipamentelor la parametri optimi.

Noua linie de imbuteliere utilizeaza solutii tehnologice de varf ce ofera atat siguranta necesara pentru produse, cat si eficienta si in final, productivitatea ridicata a intregului proces.

Dintre marcile din portofoliul companiei, Nestea si marci din gama Cappy, vor fi imbuteliate prin acest proces tehnologic de ultima ora, in ambalaje PET de 0,5 si 1,5 litri.

Cu o capacitate maxima de imbuteliere de 36000 de sticle pe ora, noua linie aseptica este si o premiera a Sistemului Coca-Cola pentru piata romaneasca. Tehnologia de varf inglobata in noua linie de imbuteliere permite fabricarea produselor din gama ceaiuri si sucuri naturale fara conservanti. Linia aseptica este deservita in permanenta de 35 specialisti, are un grad ridicat de automatizare si siguranta in functionare.

„Productia propriu-zisa a bauturilor racoritoare se imbunatateste de la an la an ca urmare a transpunerii in practica a celor mai noi tehnologii. Dorinta de a putea garanta calitatea produselor noastre si de a pastra standardele cu care ne-am obisnuit consumatorii in cei 15 ani de cand activam pe piata romaneasca sunt motivele care stau la baza unei astfel de investitii. Aceasta investitie pune in valoare oportunitatile create de apropiata aderare a Romaniei la Uniunea Europeana: accesul produselor fabricate in Romania la piata unica europeana creaza premisele ca fabrica de la Timisoara sa devina un centru al exporturilor Coca-Cola HBC in tarile vecine,” declara Calin Dragan, General Manager Coca-Cola HBC:

Citeste si:

Nikos Coumettis, Region Manager Coca-Cola Adriatic and Balkan Region: “in momentul de fata, Romania a devenit una dintre cele mai active si deci atractive piete din zona Europei Centrale si de Est.

Piata se dezvolta intr-un ritm accelerat atat ca oferta de produse cat si ca programe de marketing. in noul context geo-politic european astfel de investitii in tehnologii de ultima ora ne faciliteaza exploatarea oportunitatilor de export precum si utilizarea la potential maxim a sinergiilor create in cadrul Sistemului Coca-Cola.”

Sistemul Coca-Cola in Romania a inregistrat in total o crestere de volum pe AFB (bauturi nealcoolice, total portofoliu produse) in 2005 raportat la 2004 de 17%.

De asemenea, cota de piata pentru 2005 pentru AFB (bauturi
nealcoolice) este de peste o treime din piata.

Sistemul Coca-Cola in Romania este format din Coca-Cola Romania (CCR), reprezentantul The Coca-Cola Company (TCC) detinatorul marcilor si producatorul concentratelor si partenerul sau imbuteliator, Compania Coca-Cola Hellenic Bottling Company care produce, distribuie si vinde produsele sub licenta.