Amway este prezenta pe piata locala a produselor cosmetice premium cu gama Artistry, care reprezinta 22% din vanzarile companiei. Potrivit datelor Amway, Artistry se situeaza in primele cinci cele mai vandute marci premium de ingrijire a tenului la nivel mondial.

Pentru acest an, Ioana Enache estimeaza o crestere de 3-5% pentru segmentul premium fata de 2012, pe baza noilor lansari. Recent, compania a extins gama Artistry prin lansarea Artistry Youth Xtend, ce contine o serie de produse pentru ingrijirea tenului care intarzie semnele procesului de imbatranire.

“Pentru urmatorii 5 ani se previzioneaza un trend ascendent pentru segmentul de produse cosmetice premium. Femeile din tara noastra acorda un interes special ingrijirii personale si imaginii lor”, spune Ioana Enache.

Directorul general al Amway preconizeaza un avans de pana in 5% a cifrei de afaceri. Anul trecut Amway Romania a raportat afaceri de 78 mil. lei (17,5 mil. euro).

Citeste si:

Incepand cu anul viitor biroul din Romania al companiei va gestiona si activitatea Amway in Bulgaria, piata nou intrata in portofoliu.

Amway Romania, parte a companiei americane Amway, si-a inceput activitatea in 1997 si are un portofoliu de peste 450 de produse. Compania are pe plan local peste 40.000 de reprezentanti.

Cei mai importanti jucatori pe segmentul vanzarilor directe sunt Avon Romania, Cosmetics Oriflame si Zepter.