In 1997, a devenit Market Support Manager la compania specializata in pro¬duc¬tia de ambalaje destinate produselor alimentare lichide, iar in 2000 a preluat rolul de Marketing, Communications & Environment Manager pentru Romania, Bulgaria si Moldova. In 2006, ea a fost numita Communications & Environment Director in Tetra Pak Balkans, pastrand in paralel pozitia de marketing pentru piata din Romania, Bulgaria si Moldova. In 2008, a devenit Marketing & Product Management Director, un rol in care continua si in prezent, in cadrul grupului de companii Tetra Pak South Eastern Europe. Echipa sa numara in prezent 8 oameni de marketing.

“Piata romaneasca are un mare potential avand in vedere consumul per capita la suc si lapte. Anul acesta vedem o evolutie constanta si la lapte si la suc. Consumul s-a aplatizat. 2013 este cel mai rau an din criza pentru consum si vedem deja semnele unei cresteri de cateva procente”, afirma Catalina Siriteanu, director de maketing in cadrul Tetra Pak.

Consumul mic de lapte simplu ambalat per capita situeaza Romania pe ultimele locuri din Europa, cu o medie de 12 litri de persoana, de aproximativ 5 ori mai putin decat tari precum Croatia sau Slovenia, conform unui studiu Euromonitor.

Citeste si:

Tetra Pak, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria de ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, are aproximativ 23.000 de angajati in peste 85 de tari. Compania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 11,1 mld. euro.

Printre clientii Tetra Pak se numara PepsiCo, Tymbark, European Drinks, Albalact, Danone, Lactalis, Olympus, FrieslandCampina, Lactag.