Un credit nu poate fi niciodata foarte scump pentru ca atunci cand apelezi la un credit trebuie sa iei in considerare oportunitatea de a creste businessul si nu costul acestuia, a declarat Felix Patrascanu, fondator al Fan Courier, in cadrul conferintei "Antreprenor, caut finantare". Evenimentul este organizat de wall-street.ro cu sprijinul EY, Enterprise Investors si Erste Asset Management.

„Trebuie sa te gandesti la oportunitatea de a lua un credit, chiar cu dobanda destul de mare daca businessul creste foarte mult. Eu nu as vorbi de costuri, ci as vorbi de oporutnitatea pe care o ai tu ca antreprenor de a iti dezvolta afacerea. Daca valoarea adaugata businessului tau este mare, creditul nu este foarte scump”, a explicat Patrascanu.

Antreprenorul a adaugat ca desi de la lansarea Fan Courier, cel mai mare jucator pe piata locala de curierat rapid, in companie s-au facut investitii de aproximativ 45 de milioane de euro, acestea au fost facute in special din bani proprii si nu de la banci ori din alte surse de finantare.

„Noi, cei trei fondatori, provenind dintr-un sat din Vrancea... mama mi-a zis sa incerc sa nu am legaturi cu banca, cu avocatii si cu doctorii. Si nu ne-am dus foarte des la banci. La un moment dat, Marius Ghenea (n.red. fondatorul grupului de comert electronic Fit Distribution) ne-a zis ca afacerile se fac cu banii bancii, nu cu ai tai. Si m-am gandit la asta, dar am reusit sa strangem din banii proprii si astfel sa avem destul cashflow pentru a cumpara niste sedii. Pentru ca tot mama mi-a zis <<Este foarte bine sa ai lucrurile tale>> . Sa nu uitam ca de la inceput Fan Courier a investit in jur de 45 de milioane de euro, mai mult din resurse proprii, cu exceptia celor 4.100 de euro de la inceput si a celor 200.000 de dolari pe care i-am luat de la banca in 2004”, a mai spus Patrascanu.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri