„Trebuie sa te gandesti la oportunitatea de a lua un credit, chiar cu dobanda destul de mare daca businessul creste foarte mult. Eu nu as vorbi de costuri, ci as vorbi de oporutnitatea pe care o ai tu ca antreprenor de a iti dezvolta afacerea. Daca valoarea adaugata businessului tau este mare, creditul nu este foarte scump”, a explicat Patrascanu.

Antreprenorul a adaugat ca desi de la lansarea Fan Courier, cel mai mare jucator pe piata locala de curierat rapid, in companie s-au facut investitii de aproximativ 45 de milioane de euro, acestea au fost facute in special din bani proprii si nu de la banci ori din alte surse de finantare.

„Noi, cei trei fondatori, provenind dintr-un sat din Vrancea... mama mi-a zis sa incerc sa nu am legaturi cu banca, cu avocatii si cu doctorii. Si nu ne-am dus foarte des la banci. La un moment dat, Marius Ghenea (n.red. fondatorul grupului de comert electronic Fit Distribution) ne-a zis ca afacerile se fac cu banii bancii, nu cu ai tai. Si m-am gandit la asta, dar am reusit sa strangem din banii proprii si astfel sa avem destul cashflow pentru a cumpara niste sedii. Pentru ca tot mama mi-a zis <<Este foarte bine sa ai lucrurile tale>> . Sa nu uitam ca de la inceput Fan Courier a investit in jur de 45 de milioane de euro, mai mult din resurse proprii, cu exceptia celor 4.100 de euro de la inceput si a celor 200.000 de dolari pe care i-am luat de la banca in 2004”, a mai spus Patrascanu.