“Dupa deschiderea a doua magazine avem confirmarea ca exista piata pentru a sustine extinderea retelei Chic Ville, datorita ascensiunii pe care am inregistrat-o in vanzari. Astfel, decizia de extindere vine ca urmare a succesului magazinului din Iulius Mall Cluj, iar inaugurarea Chic Ville in cadrul Promenada din Bucuresti este o decizie strategica de dezvoltare care vine in completarea segmentelor de trafic vizate”, a declarat Marius Serbanescu, director de achizitii al Chic Ville.

Reprezentantii companiei se asteapta la un trafic mediu lunar de aproximativ 20.000 de persoane ce vor achizitiona peste 6.000 de produse.

Magazinul va avea o echipa formata din 15 angajati.

Citeste si:

Printre produsele expuse in magazin se numara obiecte de mic mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, birouri, etajere, biblioteci), obiecte de sticla, ceramica, accesorii pentru bucatarie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative si cadouri.

Chic Ville mai detine doua magazine in Cluj-Napoca si un magazin online.