Auchan Pallady, situat in galeria comerciala Arcade din apropierea statiei de metrou Anghel Saligny este primul centru comercial remodelat dintr-un plan investitional ce presupune schimbarea a nu mai putin de inca 19 lanturi de magazine.
Reprezentantii companiei si-au propus ca in cel mult 12 luni sa finalizeze cu succes toate investitiile in rebranduirea vechilor magazine Real.
“Vrem ca in cel mult 12 luni toate magazinele Real sa poarte sigla grupului Auchan. Estimam ca fiecare magazin va necesita o investitie de aproximativ 2 milioane de euro, ceea ce inseamna ca intregul proces investitional s-ar ridica la peste 40 de milioane de euro”, a declarat Patrick Espasa (foto), director general Auchan Romania.
Potrivit reprezentantilor companiei, noul hipermarket Auchan a fost deschis in mai putin de 3 saptamani. In noul magazin vor lucra circa 260 de angajati, cu peste 80 mai multi decat lucrau in fostul hypermarket Real Pallady.
Intrebat care vor fi urmatoarele centre comerciale inagurate, seful Auchan a precizat ca pe lista se afla un hipermarket din Brasov, unul din Oradea, dar si Real Vitan, primul hipermarket al nemtilor deschis in Capitala.

Vezi Cum arata primul hypermarket Real rebranduit in Auchan [GALERIE FOTO]

Cum arata primul hypermarket Real rebranduit in Auchan [GALERIE FOTO]

Cum arata primul hypermarket Real rebranduit in Auchan [GALERIE FOTO]

Noi magazine in Bucuresti si la Brasov

Inaugurarea magazinului Auchan din bulevardul Theodor Pallady duce numarul magazinelor retailerului francez la 12 unitati, fiind al patrulea centru comercial din Capitala, insa dezvoltarea grupului francez nu se va opri aici.
Francezii de la Auchan vor incepe in curand lucrarile la doua noi hipermarketuri, unul in Brasov, in centrul comercial Coresi si unul in cartierul bucurestean Drumul Taberei.
“Pentru Auchan Brasov, hipermarketul din centrul comercial Coresi situat pe locul fostei platforme «Tractorul», lucrarile vor incepe cat de curand. Viitorul magazin urmeaza sa aiba o suprafata de 13.000 mp, fiind al doilea ca marime dupa Auchan Titan (Bucuresti), al carui suprafata se ridica la 16.000 mp, cel mai mare centru comercial de acest tip din Romania. Va urma deschiderea unui hypermarket si in cartierul bucurestean Drumul Taberei, al carui suprafata se va ridica la circa 11.000 mp”, a precizat Espasa, care a mai declarat ca valoarea medie a unei investitii intr-un hypermarket Auchan se ridica la circa 20 de milioane de euro.
Conform reprezentantului Auchan Romania, obiectivul companiei este ca o data cu preluarea completa a celor 20 de magazine Real, traficul in magazinele Auchan sa creasca cu 30%.
In ceea ce priveste evolutia business-ului, Patrick Espasa a precizat ca afacerile cumulate ale Auchan si Real in Romania depasesc pragul de 1 miliard de euro.

Sursa foto: Patrick Vrabie | Wall-Street.ro