retailArena, un eveniment marca wall-street.ro care se adreseaza jucatorilor din retail - antreprenori, distribuitori sau comercianti - isi propune sa se pozitioneze inca de la prima editie ca unul dintre cele mai importante evenimente dedicate comertului traditional si online.

Evenimentul va avea loc la Bucuresti, in perioada 19-20 noiembrie, la hotel Howard Johnson.

Peste 30 de specialisti in domeniul retailului vor participa la prima editie a retailArena, printre care se numara: Daniel Nicolescu (CEO, Pay U SEE), Oana Pavel (Director Departament Marca Proprie, Carrefour Romania), Ryan Damian (Senior Business Strategist, Huge New York), Zsofia Megyeri (Research Analyst, Euromonitor International pentru Ungaria, Romania si Bulgaria), Milos Ryba (Director de Cercetare, Planet Retail Londra), Bill McCarthy (CEO EMEA, ShopperTrak), Radu Timis (Cris-Tim), Ekaterina Savchenko (Synqera), Christian Musceleanu (Director de Franciza, Carrefour Romania), Georgiana Andrei (Director Retail Agency, Colliers International Romania), Radu Butufei (E-commerce Manager, Carrefour Romania), Adrian Zanfir (Online Marketing Manager, Altex Romania), Irinel Ionescu (Creative Partner, AMPRO Design), Anca Stroe (Director Marketing Sud-Estul Europei, Danone) si Raluca Raschip (GfK).

In cadrul primei zile a retailArena veti afla date despre contextul actual din industria de retail din Romania, dar si o retrospectiva a ultimilor 5 ani, perioada in care comertul nu a batut pasul pe loc, ci din contra s-a remarcat printr-o expansiune agresiva. In plus, retaileri si producatori stau fata in fata pentru a discuta despre provocarile unei relatii intens dezbatute, in timp ce experti in ringul online-ului vor prezenta noi instrumente prin care clientul poate fi atras mai mult spre e-commerce.

Cea de-a doua zi a retailArena este dedicata workshop-urilor, unde cei interesati pot descoperi tot ce trebuie sa stie despre infrastructura care sta in spatele unui magazin online, de ce inovatii pot beneficia retailerii pentru a-si fideliza mai bine clientii sau ce ambalaje dicteaza ”moda” pe piata de packaging.

Citeste si:

Biletele pentru prima zi din cadrul retailArena se pot achizitiona la pretul de 49 de euro, iar cele care vor garanta accesul la workshop-uri se gasesc la pretul de 39 de euro. In perioada de early bird, care se va desfasura in intervalul 2 octombrie – 25 octombrie, biletele se pot achiziona cu un discount de 35%. Mai multe informatii despre procesul de inscriere puteti afla aici.

Mai multe detalii despre eveniment, program si vorbitori sunt disponibile pe site-ul retailArena.ro dar si pe pagina de Facebook.

Partenerii evenimentului sunt Carrefour, Simplus, DPD, Daedalus Millward Brown, Retail.ro.

Partenerii media ai evenimentului sunt 9am.ro, Budapest Business Journal, Magazinul Progresiv, Retail-Fmcg.ro, Business Woman, Forbes, IQads, Smark, Retail-news.ro.

Wall-Street.ro este unul dintre cele mai importante cotidiane online de business din Romania, cu o audienta lunara de aproximativ 700.000 de clienti unici, potrivit datelor Studiului de Audienta si Trafic pe Internet (SATI). Publicatia a fost lansata in ianuarie 2005 de catre InternetCorp, unul dintre cei mai mari publisheri online din Romania despre care puteti afla mai multe pe Internetcorp.ro