Firma Amrom Automotive 2006, creata in urma cu mai putin de o luna, intentioneaza sa inchirieze activele producatorului de autovehicule de teren ARO Cimpulung, aflat acum in faliment, cu scopul de a relansa productia.

„Am facut o oferta de inchiriere a activelor catre creditori. Majoritatea creditorilor au fost de acord, in principiu. Nu si-au dat acordul sindicatul celor disponibilizati si alt sindicat, inscrise si ele la masa credala. Negocierile cu creditorii vor fi demarate miercuri (miine - n. red.) in prezenta administratorului judiciar“, ne-a declarat presedintele Consiliului de Administratie al Amrom Automotive 2006, Vlad Soare.

El a negat informatiile din presa cum ca firma ar dori sa cumpere activele.

„N-am facut o oferta de cumparare, pentru ca ar fi trebuit sa se organizeze o licitatie. Am facut o oferta de inchiriere si, din cite stiu eu, sintem singurii care am venit cu aceasta oferta“, spune Soare.

Presedintele Consiliului de Administratie al com-paniei spune ca exista cerere pentru autoturismele de teren. „Chiar acum s-a primit o comanda din partea Ministerului de Interne polonez pentru cumpararea a 2.000 de autovehicule ARO 244“, spune Soare.

Dinel, 50%, cu suspiciuni de Vintu

Amrom Automotive este detinuta in proportie de 50% de SIF Oltenia, condus acum de celebrul Dinel Staicu, si 25% de SIF Moldova, alaturi de alte sase persoane fizice si de un sindicat din uzina ARO. Pe linga presedinte al CA, Vlad Soare este si actionar al societatii, cu 5%. Vlad Soare a fost viceguvernator al Bancii Nationale si, ulterior, presedinte al grupului Gelsor, detinut de controversatul om de afaceri Sorin Ovidiu Vintu. „Ideea de inchiriere a activelor ARO a fost a mea si a unor oameni din Cimpulung. Puteti sa nu ma credeti, dar Vintu nu are nimic de-a face. El nu investeste in productie“, spune Soare.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5787&art=14086&cHash=8efb25249b