Producatorul de incaltaminte Guban, care detine o fabrica in Timisoara, a deschis primul sau magazin propriu din Bucuresti in urma unei investitii de 100.000 euro.

Fabrica Guban are o traditie indelungata, fiind una dintre marcile romanesti care au rezistat in perioada comunismului, ajungand sa fie una dintre vedetele epocii respective. Fondata in 1937 sub numele de Uzina Chimica Guban Timisoara, fabrica a rezistat peste opt decenii, in 1952 trecand in proprietatea statului roman. In momentul de fata, Guban trece printr-un proces de reinventare a numelui sau si a pantofilor dedicati exclusiv femeilor.

Prima pereche de pantofi Guban a iesit pe poarta fabricii in 1959, intreprinderea fiind privatizata in 1995 ca societate pe actiuni, pentru ca in prezent pachetul majoritar din actiunile companiei sa fie detinut de fondul de investitii american New Century Holdings, reprezentat in Romania prin NCH Advisors. De la preluarea fabricii au fost investiti peste 250.000 de euro in procesul de modernizare a liniei de productie si distributie. In plus, in momentul actual compania detine doua magazine proprii: unul in Timisoara si altul in Baneasa Shopping City, acesta fiind si cel mai nou magazin al brandului, unde investitiile pentru amenajare si stoc au atins 100.000 euro.

Guban exporta pantofi pentru pietele din Polonia, Canada, Italia, Elvetia si Slovenia.

Piata locala de incaltaminte de dama, incluzand si importurile de incaltaminte este evaluata la 18 mil. perechi de pantofi. In ceea ce priveste obiceiul de consum al femeilor din Romania, acestea cumpara in medie 4 perechi de pantofi pe an, cu 2 perechi mai putin decat media europeana.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri