Vincon Romania, unul dintre cei mai mari producatori locali de vin, distilat de vin si bauturi spirtoase din Romania, a lansat Egregio, o noua gama de vinuri super premium pe segmentul retail.

Egregio a inceput sa fie distribuit la nivel national de la mijlocul lunii septembrie. Pana in prezent au fost distribuite circa 15.000 de sticle de vin.

Gama pentru segmentul super premium retail este completata de Oenoteca, Vinoteca, Comoara Pivnitei si Casa Vrancea. De asemenea, compania este prezenta si pe segmentul super premium HoReCa cu gama Ambrosio si Rosé Verité.

Vincon Romania estimeaza ca va incheia 2013 cu o cifra de afaceri mai mica decat tendinta de comprimare a pietei, in contextul scaderii industriei vinului cu apoximativ 18%, comparativ cu 2012.

In 2013 vanzarile Vincon Romania din marile lanturi de magazine au reprezentat aproximativ 36%, iar comertul traditional a contribuit cu aproximativ 64% la realizarea cifrei de afaceri a companiei.

Printre cei mai importanti jucatori din piata vinului, estimata la 400 mil. euro, se numara Murfatlar, Cotnari, Jidvei si Cramele Recas.

Romania se mentine in topul celor mai mari zece consumatori de vin la nivel mondial, cu un consum de 22-24 litri per capita, care se afla insa la jumatate fata de statele dezvoltate, cu o medie de 50 de litri pe cap de locuitor.

Patrimoniul viticol reprezinta 2,4% din suprafata arabila a Romaniei, ceea ce ne plaseaza pe locul sase in Europa dupa suprafata viticola si pe locul sapte la productia de struguri si vin. Productia de vin a fost anul trecut de 3,31 mil. hectolitri. 2009 a fost anul de varf, cu o productie de 5,36 mil. hectolitri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri