Magazinul cu o suprafata de 6.000 de metri patrati a fost rebranduit in formatul Auchan City.

Transformarea magazinului Real in Auchan a durat mai putin de trei saptamani si a constat in reorganizarea suprafetei de vanzare, extinderea unor raioane, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor si introducerea comertului Auchan, de tip discount.

Auchan City Brasov cuprinde 40.000 de produse din care peste 2.500 sunt marca proprie Auchan.

Compania a deschis la mijlocul lunii octombrie primul hipermaket Real rebranduit, Auchan Pallady, investitia in reamenajare fiind de 2 milioane euro.

Anterior, retailerul a anuntat ca va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real in mai putin de un an, cu o investitie de 40 milioane euro.

Tranzactia Auchan-Real a fost finalizata pe 12 septembrie, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre Grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei, la sfarsitul lunii iulie.

Auchan Romania, in noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe.

Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privati din Romania si a doua retea de comert ca suprafata totala de vanzare la nivel national.

Potrivit deciziei Consiliului Concurentei de aprobare a tranzactiei, Auchan Romania va aplica propriul model economic, care presupune si preturi mai competitive pentru clienti, in hipermarketurile preluate de la Real, de la care va adopta insa sistemul logistic mai performant.

Tranzactia a fost autorizata cu conditia respectarii unor angajamente asumate voluntar de partile implicate pe doua piete relevante, respectiv Craiova si Targu-Mures. Astfel, pentru Craiova si Targu Mures, Auchan si-a luat angajamentul de a nu deschide sau achizitiona noi magazine pe o perioada de cinci ani de la data autorizarii concentrarii si de a nu majora preturile cu mai mult de 5% fata de media preturilor altor magazine din retea pentru trei ani.