“Merg la aproximativ 20 de targuri pe an pe diferite domenii. In ianuarie au loc targurile de mobila din Germania si Franta. Apoi urmeaza cele din Kuala Lumpur, Jakarta si Singapore. Dupa care merg in America, la targul din Las Vegas. Urmeaza targurile de toamna din Asia. Calatoresc cam 320 de ore de avion pe an si nu merg singur, ci insotit de sefi de produs. Avem alocat pentru targuri un buget anual de 200-300.000 de euro pe an. Este esential pentru ca trebuie sa fim prezenti acolo unde se formeaza gusturile si tendintele”, spune Dan Sucu, proprietarul Mobexpert intr-un interviu acordat wall-street.ro.

Lunch cu Dan Sucu, proprietarul Mobexpert: Deciziile inspirate apar in clipa in care nu pierzi vremea la masa de pranz

Lunch cu Dan Sucu, proprietarul Mobexpert: Deciziile inspirate apar...

De asemenea, antreprenorul mizeaza pe feedback-ul clientilor atunci cand creeaza colectii noi de mobila. “Am primit un feedback simplu si special in urma cu 7 ani din partea unui client in magazinul Mobexpert din Brasov. M-a felicitat pentru magazin, dar mi-a transmis intr-un mod socant urmatorul lucru: Crezi ca esti un mare om de afaceri, dar ai putea sa faci lucrurile mult mai bine!”