1. Lucrezi in retail sau productie de bunuri de larg consum? retailArena iti ofera oportunitatea de a intelege cele mai noi tendinte la nivel international, regional si local si de a lua cele mai bune decizii pentru ca businessul tau sa fie o poveste de succes.

2. Mari companii internationale, lideri de piata pe segmentele lor, iti vor prezenta cele mai noi tendinte si exemple de best practice. Speakerii de la Planet Retail, ShopperTrak, Syngera, Euromonitor si Huge iti vor prezenta studii de piata, produse inovative si studii de caz din arii diversificate de la retail online si magazine de proximitate, la modalitatile prin care datele de trafic de vizitatori te pot ajuta sa iti cresti profitul.

3. Ai sansa sa vezi in premiera in Romania aparatul care citeste emotiile consumatorilor in cadrul workshop-ului Marketing cu valoare adaugata.

4. Vei afla cum se preconizeaza viitorul retailului, iar Daedalus si Euromonitor iti vor prezenta in premiera studii legate de intentia romanilor de a face cumparaturi online pe termen scurt, dar si felul in care se dezvolta retailul alimentar online in regiune si Romania.

5. Vei putea sa iti pui pe masa in fata unor specialisti de top romani sau straini problemele specifice cu care te confrunti in cadrul workshop-urilor special create pentru ca tu sa poti discuta si intr-un cadru mai restrans despre subiectele care te intereseaza.

6. Vrei sa stii cum poti sa cresti performantele magazinului tau? Bill McCarthy, CEO EMEA la ShopperTrak si Ioana Mucenic, managing partner pastel fac echipa pentru a-ti arata cum poti face asta.

7. Vom descoperi impreuna cu PayU, DPD Romania, 2 Parale, Carrefour-online, Metro sau Altex cum evolueaza comertul online si care sunt principalele tendinte din comertul multichannel din Romania.

8. Marius Ghenea si Radu Vilceanu va vor fi alaturi in primii pasi in e-commerce, workshop-ul in care vom descoperi impreuna ABC-ul vanzarilor online.

9. Radu Timis, Sorin Minea, Philippe Besadoux sau Cosmin Ulmean va vor impartasi din experientele lor si vor povesti cum isi adapteaza companii importante cum este Kenvelo, Takko Fashion, CrisTim sau Angst strategia de business.

10. Alaturi de tine in sala nu vor fi doar alti participanti ci si potentiali colaboratori asa ca networking-ul va fi la el acasa.