"In 2007 romanii au alocat anual 220 de lei pentru cumparaturile de imbracaminte si incaltaminte, cifra care a scazut in 2008 si 2009. Anul 2012 a venit cu o revigorare la 300 de lei. Cu toate acestea, simtim in ultima perioada o scadere a intentiei de cumparare", a explicat Cosmin Ulmean.

Potrivit acestuia, pe piata locala activeaza 200 de retaileri de fashion, iar 30% din intreg segmentul este reprezentat de "piata gri".

Takko Romania are 60 de magazine si ia in calcul extinderi in urmatorii 10 ani.

"Oricat de mult am vrea noi sa ne dezvoltam, intrebarea este unde? In urmatorii 3-5 ani exista o serie de proiecte de deschideri de mall-uri in pietele pe care noi ne intereseaza, Bucuresti si Brasov, iar la cate proiecte sunt acum pe piata nu putem sa ne incheiem planurile de dezvoltare mai devreme de 10 ani", a precizat seful Takko Romania.