„Site-urile de comert electronic sunt foarte inteligente pentru ca au canitati mari de date si asa isi fac businessul mai bun. Iar una dintre primele intrebari pe care si le pun este cati oameni le viziteaza site-ul. De asemenea, pentru magazinul tau fizic sau pentru un mall aceasta este una dintre primele intrebari pe care trebuie sa ti le pui. Multe magazine au trafic mare, dar nu reusesc sa converteasca in vanzari. Altele fac o treaba foarte buna in convertire, dar au nevoie de mai mult trafic. Cheia este sa folosesti datele, sa masori potentialul unui magazin, sa gestionezi cozile, sa te intrebi de ce oamenii stau foarte putin intr-un magazin”, a explicat McCarthy.

El a adaugat ca Shopper Track are in Romania un client care este mall si unul care este retailer.

„In prezent 5% din toate activitatile de cumparare sunt online, in timp ce 95% sunt in magazine fizice, in mall-uri. Insa, in urmatorii ani, vanzarile din magazinele clasice vor scadea la un procent de 90%”.