Experienta pe care o are consumatorul cu produsul achzitionat, de la imaginea ambalajului la gust, este cel mai important element ce influenteaza decizia de recumparare, care poate depasi 100 de activitati de promovare, a declarat Anca Stroe, director de marketing Danone pentru Europa de Sud-Est, in cadrul evenimentului Retail Arena organizat de wall-street.ro in parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD Romania, Daedalus Millward Brown si retail.ro.

Ea a explicat pe etape experienta de cumparare a unui produs de catre consumatorul final.

"Misiunea de shopping incepe inainte de a ajunge in magazin, cu toate mesajele cu care se confrunta cumparatorul - publicitate (5 ore pe zi in fata TV), mesajele de pe online (social media si forumuri), discutii cu prietenii si alte tipuri de persoane care pot influenta decizia (chiar si doctori). Consumatorul are in subconstient o idee despre ce va cumpara. Ajuns la raft, primeste alte mesaje, despre pret, ambalare, prezentare, evenimentul din jurul acestuia. In a doua etapa, are loc experienta cu produsul, de la imaginea acestuia, la consistenta produsului, pana la gust. Daca toate acestea au fost pozitive se va reintoarce sa cumpere, altfel poti face 100 de evenimente fara rezultat", a explicat Stroe.

Danone Romania produce zilnic peste 1,5 milioane de produse lactate proaspete in fabrica sa din Bucuresti, atat pentru piata romaneasca, cat si pentru export. Compania colecteaza, in medie, zilnic, peste 200 de tone de lapte proaspat de la fermele din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri