Ea a explicat pe etape experienta de cumparare a unui produs de catre consumatorul final.

"Misiunea de shopping incepe inainte de a ajunge in magazin, cu toate mesajele cu care se confrunta cumparatorul - publicitate (5 ore pe zi in fata TV), mesajele de pe online (social media si forumuri), discutii cu prietenii si alte tipuri de persoane care pot influenta decizia (chiar si doctori). Consumatorul are in subconstient o idee despre ce va cumpara. Ajuns la raft, primeste alte mesaje, despre pret, ambalare, prezentare, evenimentul din jurul acestuia. In a doua etapa, are loc experienta cu produsul, de la imaginea acestuia, la consistenta produsului, pana la gust. Daca toate acestea au fost pozitive se va reintoarce sa cumpere, altfel poti face 100 de evenimente fara rezultat", a explicat Stroe.

Danone Romania produce zilnic peste 1,5 milioane de produse lactate proaspete in fabrica sa din Bucuresti, atat pentru piata romaneasca, cat si pentru export. Compania colecteaza, in medie, zilnic, peste 200 de tone de lapte proaspat de la fermele din Romania.