"In ultimii trei ani am observat o crestere destul de mare a segmentului de marci proprii, iar aceasta directie va avea potential mare pe viitor", a explicat Abdala.

Intre locatiile HoReCa cu care lucreaza Sherif Abdala, care produce marci proprii de cafea, se numara hotelul Phoenicia, magazinele Delicateria, fast-food-urile Springtime, hotelul Ibis Constanta, hotelul Pullman, hotel Siqua Bucuresti, Teo’s café (Iasi), KLife, Naturalia, magazinul de imbracaminte The Place.

De asemenea, de la finalul acestui an Abdala va produce marca proprie de cafea a retailerului Mega Image.

Citeste si:

"Avem semnale de la cateva lanturi mari, care isi doresc sa implementeze conceptul de marci proprii", a adaugat el, fara a da numele retailerilor.

In 2012, firma condusa de Sherif Abdala, Gourmet Coffee, a inregistrat o cifra de afaceri de 5,8 milioane de lei (1,3 milioane de euro) si un profit de 40.000 lei. Jumatate din aceasta suma il reprezinta vanzarile catre locatii HoReCa (brandul propriu Gourmet Coffee si branduri create special), 42% vending (aparate de cafea) si 8% vanzari catre consumatori individuali prin intermediul site-ului www.dolcenera.ro.

Antreprenorul estimeaza ca afacerile vor urca in acest an la peste trei milioane de euro.