Contractul pentru constructia lotului 2 a fost atribuit la 18 octombrie asocierii italiene Salini - Secol. Proiectul a fost estimat la 1,081 miliarde lei, dar lucrarile au fost adjudecate pentru 562,7 milioane lei, noteaza Mediafax.

Pentru lotul 3, contractul a fost adjudecat la 21 octombrie de consortiul Teloxim Con (controlata de omul de afaceri Theodor Berna) - Comsa (Spania) - Aldesa Construcciones (Spania) - Arcadis Eurometudes (Olanda) pentru 579,9 milioane lei, proiectul fiind evaluat initial la 1,008 miliarde lei, potrivit unui anunt al CNADNR.

CNADNR a primit 18 oferte pentru lotul 2, respectiv 16 oferte pentru lotul 3.

Castigatorii celor doua proiecte au desemnati in luna mai, insa procedurile au fost contestate.

Citeste si:

La finele lunii iulie, Compania de Drumuri a atribuit asocierii Tehnostrade - Spedition UMB, companii controlate de omul de afaceri Dorinel Umbrarescu, un contract de 419,4 milioane lei, pentru proiectarea si constructia lotului 4 al acestei autostrazi. Lucrarile au fost estimate initial la 1,048 miliarde lei.
Sumele nu includ TVA.

Cele trei loturi insumeaza 71,9 kilometri. Proiectarea este preconizata sa dureze maximum sase luni, iar executia lucrarilor cel mult doi ani.
In 2011 CNADNR a selectat consortiul Tirrena Scavi-Societa Italiana per Condotte d’Acqua- Cossi Construzioni pentru primul lot al autostrazii, constructorul avansand o oferta de 681 milioane lei.

Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructura, Dan Sova, a declarat la finele lunii octombrie ca primul lot va fi inaugurat in decembrie.

Autostrada Lugoj-Deva face parte din Coridorul IV paneuropean iar lucrarile sunt finantate din Fondul de Coeziune (85%) si din bugetul de stat (15%).