Transformarea a durat mai putin de trei saptamani si a constat, pe de o parte, in modificari tehnice si comerciale, cum ar fi reorganizarea suprafetei de vanzare, decorarea, sistemele informatice, formarea echipelor si introducerea comertului Auchan, de tip discount generalizat.

Hipermarketul are o suprafata de vanzare de peste 6.000 mp si ofera o gama de 35.000 de produse.

“Suntem bucurosi sa deschidem portile celui de-al 7-lea si ultimul hipermarket remodelat anul acesta sub marca si comertul Auchan din seria celor 20 de magazine Real. Aceste remodelari s-au realizat intr-un timp record de mai putin de 3 luni”, declara Frédéric Bellon, director de vanzari Auchan Romania.

Grupul Auchan este prezent in 13 tari si are 287.000 colaboratori. Este organizat pe cinci divizii: hipermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliara (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) si e-commerce.

Citeste si:

In 2012, grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 60,2 mld. euro.

In Romania Auchan este prezent din 2006, cand a deschis primul hipermarket, la Bucuresti, in cartierul Titan. In septembrie, compania a finalizat achizitia a 20 de magazine Real de la Metro Group.

In prezent Auchan numara 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, cu o suprafata totala de vanzare de 252.000 mp, 3 platforme logistice, 10.125 angajati. Cifra de afaceri a fost anul trecut 4,5 mld. lei.