Anul acesta investitiile realizate de companie in fabrica din Vatra Dornei s-au ridicat la peste 4 mil. euro.

Pe langa investitia in modernizarea liniei tehnologice, PET-ul apei minerale naturale plate Bucovina este rezultatul unor investitii de peste 200.000 euro in studii si cercetari, in care s-au testat si analizat timp de un an de zile, atat ergonomia sa, cat si comportamentul acestuia in timpul folosirii”, a declarat Razvan Iancau, director general si administrator Rio Bucovina.

Compania Rio Bucovina, cu capital 100% privat, a fost infiintata in anul 2006. Marcile proprii comercializate de Rio Bucovina sunt: Bucovina – apa minerala naturala plata si carbogazificata; La Vitta – apa de izvor; Malibu – apa de masa; La Vitta, Malibu, Bon Ton, RIO – bauturi racoritoare carbogazoase; Golden Horse – bautura energizanta, La Vitta – produse alimentare.

Rio Bucovina detine trei fabrici, la Giurgiu, Vatra Dornei si Timisoara, cele trei unitati urmand sa imbutelieze impreuna aproximativ 400 milioane de litri pe an.

Citeste si:

Compania a inregistrat, in perioada decembrie 2012 - mai 2013, o cota de piata in volum de 9,5% din totalul pietei de apa imbuteliata din Romania.

Potrivit datelor Federatiei Europene a Apei Imbuteliate, romanii consuma anual peste 70 de litri de apa plata per capita, fata de 64 de litri in 2011.

Conform datelor APEMIN, aproximativ 80% din piata totala de ape imbuteliate este disputata intre grupulrile Romaqua, Dorna-Apemin, Rio Bucovina, Perla Harghitei sau European Drinks.