Cu citeva zile inainte de final, emisiunea de actiuni a strins de peste doua ori si jumatate mai multi bani decit sumele asteptate.
Cu patru zile inainte de finalul ofertei publice, emisiunea de actiuni Transelectrica este deja suprasubscrisa, pe toate nivelurile. Ne apropiem de o suprasubscriere de trei ori pe transa marilor investitori si de doua ori pe transa celor mici. Este un succes din toate punctele de vedere, ne-a declarat Razvan Purdila, director de investitii in cadrul companiei.

La 14 iunie, Transelectrica a lansat o oferta publica de vinzare a 7,3 milioane de actiuni, indice care reprezinta 10% din capitalul societatii. Pretul de vinzare a actiunii a fost de 16,8 RON, valoarea totala a pachetului ridicindu-se la circa 123 de milioane RON. Subscrierea se desfasoara in perioada 14-28 iunie.

19 milioane de actiuni in loc de 7

60% dintre actiuni sint alocate marilor investitori, care trebuie sa cumpere pachete in valoare de minimum 500.000 RON, iar diferenta de 40% este rezervata micilor investitori, in cazul acestora valoarea minima a subscrierii fiind de 2.000 RON.

Din calculele care se pot face avind la baza informatiile oferite de Purdila reiese ca, pe transa mare, unde erau alocate 4,39 milioane de actiuni, s-au subscris 13,17 milioane, adica marii investitori au platit pentru actiuni Transelectrica peste 221 de milioane RON.

Sursa: http://www.cotidianul.ro/index.php?id=5879&art=14345&cHash=3ad2bc2b79

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri