Dacris detine o cota de piata de aproximativ 10% in Romania si ocupa pozitia a doua din punct de vedere al cifrei de afaceri, potrivit datelor companiei.

In topul vanzarilor pe segmentul B2B se mentin hartia pentru imprimante si copiatoare, consumabilele pentru imprimante si produsele de organizare si arhivare. O crestere majora au inregistrat-o produsele de protocol si cele administrative.

Anul acesta compania a angajat 50 de persoane, numarul angajatilor fiind de 292.

O alta investitie, de 750.000 euro, a fost realizata intr-un nou depozit cu o suprafata de 1.200 mp.

De asemenea, anul acesta compania a intrat pe piata din Bulgaria, in marile retele de magazine.

Citeste si:

“Noi ne ocupam exclusiv de importul si de marketingul acestui brand, care a crescut in fiecare an in concordanta cu efortul depus de echipa Dacris. In ultimii 3 ani, investitiile in marketing pentru acest brand au fost de peste 250.000 de euro pentru pentru ambele piete (Romania si Bulgaria), in reclama TV, online si presa scrisa”, a precizat Dan Fati, director general Dacris.

Piata locala de birotica si papetarie romaneasca este estimata la 150-200 mil. euro.

“Dupa scaderile substantiale din 2009 versus 2008, piata a inceput sa-si revina incet. Estimam ca anul viitor va ajunge la nivelul celui din 2008. Jucatorii ce detin cote importante de piata vor depune eforturi de loializare a clientilor aflati in portofoliu si de atragere de noi clienti. Mai dificil va fi pentru companiile care actioneaza in zone limitate, care intampina presiune atat pe preturi cat si pe servicii. Termenele de incasare cresc sub presiunea clientilor, necesitand o mai buna administrare a cash-flow-ului, si nu vor fi multe companii ce vor putea sustine aceste termene de plata. Clientii devin din ce in ce mai selectivi in ceea ce priveste calitatea serviciilor”, a adaugat Fati.

Grupul Dacris este prezent pe piata romaneasca din 1994 si distribuie branduri precum Pilot, Skag, 3M, Bi Silque, Rapesco, Fellowes, Tarifold, Xerox si HP.