Produsele Hello Kitty au intrat pe piata locala in luna martie a acestui an in urma unei investitii de 100.000 euro. In prezent, brandul detine in Romania doua magazine, in AFI Palace Bucuresti si Ploiesti. In plus, produsele sunt comercializate si online, canal care reprezinta in prezent 15% din vanzari.

Potrivit lui Petre Colindeata, produsele care inregistreaza cele mai mari vanzari sunt articolele de bucatarie – lingurite, furculite, jucariile de plus. Acestea au preturi cuprinse intre 13 lei si 135 de lei.

Cel mai scump produs disponbil in Romania se afla in categoria gentilor de calatorie. Anul acesta au fost vandute in medie patru astfel de articole. Pretul unei astfel de genti este de 250 de lei.

Citeste si:

Valoarea media a bonului de cumparaturi a crescut de la 120 de lei in prima luna de functionare la 160 de lei, conform datelor companiei.

“Brandul Hello Kitty are in vedere cresterea cifrei de afaceri si crearea de noi magazine proprii, la nivel national. Investitiile bugetate vor fi concentrate in vederea dezvoltarii unei retele de distributie la nivel national”, afirma Colindeata.