O cafenea din Nisa, de pe Riviera franceza, a stabilit preturi mai mari pentru clientii care omit sa spuna "va rog" cand comanda o cafea sau sa-i ureze barmanului sa aiba o zi buna, informeaza Dailymail, citat de Mediafax.

Cafeneaua Petite Syrah a stabilit de curand o lista de preturi diferentiate, in functie de modul in care clientii comanda cafeaua: 7 euro, daca acestia spun doar "o cafea", 4,25 euro, pentru "o cafea, va rog", si 1,40 euro, pentru clientii cei mai politicosi, care se adreseaza chelnerului cu "buna ziua, o cafea, va rog".
Regula a inceput ca o gluma, dupa ce managerul cafenelei a observat ca, in timpul pranzului, clientii stresati care treceau pragul cafenelei uitau de regulile elementare de politete.
"Stiu ca oamenii considera ca, in Franta, chelnerii sunt nepoliticosi, dar este de asemenea adevarat ca si clientii au un comportament nepoliticos, cand sunt stresati", a declarat Fabrice Pepino, managerul cafenelei, care a notat preturile diferentiate pe un avizier din spatele tejghelei.
Conform lui Fabrice Pepino, anuntul a fost un succes, acesta precizand pentru site-ul thelocal.fr ca, pana acum, nu a fost nevoit sa aplice preturile diferentiate si ca a observat o schimbare pozitiva in comportamentul clientilor sai.
"Majoritatea clientilor mei vin aici in mod regulat, iar ei au vazut doar partea amuzanta si isi exagereaza politetea (cand comanda, n.r.)", a afirmat managerul cafenelei.

Sursa foto: Twitter

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri