„Piata de tamplarie termoizolanta nu a dat semne de revenire in primele 9 luni ale anului, iar tendintele de evolutie nu sunt imbucuratoare, ceea ce ne reconfirma faptul ca inca exista o reticenta pentru investitii nu doar din partea utilizatorului final cat si a statului, a companiilor. Pentru business-ul Gealan programele de reabilitare sunt importante insa au stagnat din cauza lipsei de bani, asadar cea mai mare cerere vine, in prezent, din proiectele rezidentiale, de aproximativ 90%, urmata de birouri si spatii administrative”, a declarat pentru wall-street.roAurel Vlaicu (foto), director general Gealan Romania.

Reprezentantul companiei spune ca desi perspectivele de dezvoltare sunt in general optimiste, Romania, si in special acest domeniu de activitate, ramane vulnerabil.

„Noi speram insa ca, in urmatorii doi-trei ani, sectorul constructiilor sa redevina motorul economiei, asa cum a fost inainte de criza”, a mai precizat Vlaicu.

In ceea ce priveste business-ul Gealan, Aurel Vlaicu spune ca de la 2014 are asteptari mari.

Citeste si:

„Pentru Gealan, anul 2014 va fi unul de lansari, vom aduce un nou produs in Romania, care va fi dezvaluit in martie, la targul de la Nurnberg, Germania. Este principalul targ international dedicat pietei de tamplarie termoizolanta foarte important pentru noi si dorim sa fructificam la maxim acest moment. In acelasi timp vom continua si extinde exportul de profile PVC Gealan si catre alte piete, iar mentinerea si cresterea business-ului pe o piata in scadere va fi principala provocare, dar speram ca noul produs sa ne deschida noi oportunitati”, a conchis Vlaicu.

Gealan Romania, filiala locala a unuia dintre cei mai mari producatori de tamplarie PVC din lume, tinteste pentru acest an afaceri in crestere cu 10%, la peste 30 de milioane de euro, mizand in special pe o crestere a exporturilor catre pietele din Africa si Orientul Mijlociu.

Principalii concurenti ai Gealan pe plan local sunt Rehau si VEKA.