“Pot spune ca 2013 este punctul de cotitura in evolutia de pana acum a companiei”, a declarat Gabriel Muresanu, director general RTC Proffice Experience.

Compania si-a extins gama de produse livrabile, de la papetarie la produse ce pot acoperi toate activitatile de suport ale unei activitati de tip office - produse si echipamente de curatenie si igiena, cafea, apa, sucuri, electrocasnice de birou, echipamente de protectia muncii, articole promotionale.

“Pe baza cererii de pana acum, estimez ca in decurs de doi ani segmentul produselor promotionale va genera cel putin 10% din veniturile companiei. Tintim un loc in top 5 furnizori de produse promotionale”, a explicat Gabriel Muresanu.

Citeste si:

RTC Proffice Experience a fost preluata in 2011 de fondul de investitii suedez Oresa Ventures, un fond activ din 1997 atat in Europa Centrala si de Est, cat si in tara.

In ultimii 14 ani fondul a preluat companii precum Fabryo, Kiwi Finance, Medicover, Synevo, La Fantana, Flanco, Credisson, Motoractive, Brewery Holding.