Auchan va rebrandui, in primele doua luni ale anului, pe langa hipermarketul real din Ploiesti si pe cele din Timisoara Sud, Baia Mare, Berceni, Pitesti si Cluj, potrivit directorului de marketing al retailerului, Tiberiu Danetiu, scrie Mediafax.

Astfel, cu un program al deschiderilor a cate 3 magazine Auchan pe luna, compania urmeaza sa finalizeze programul rebrandingului hipermarketurilor real in aprilie. Ultimele magazine ramase de remodelat sunt situate in Bacau, Bucuresti - AFI Cotroceni, Craiova, Deva, Galati, Targu Mures si Timisoara Nord.

In ultima parte a anului trecut, Auchan a rebranduit sapte hipermarketuri real, dintre care doua in Capitala, Pallady si Vitan, unul in Brasov, unul in Oradea, unul in Constanta, unul in Sibiu si unul in Satu Mare. Doua dintre acestea au fost remodelate in formatul Auchan City.

Anterior, retailerul a anuntat ca va rebrandui cele 20 de hipermarketuri Real in mai putin de un an, cu o investitie de 40 milioane euro.

Tranzactia Auchan-Real a fost finalizata pe 12 septembrie 2013, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre grupul Auchan si Metro Group si a validarii primite din partea Consiliului Concurentei, la sfarsitul lunii iulie.

Auchan Romania, in noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 metri patrati, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe.

Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privati din Romania si a doua retea de comert ca suprafata totala de vanzare la nivel national.

Potrivit deciziei Consiliului Concurentei de aprobare a tranzactiei, Auchan Romania va aplica propriul model economic, care presupune si preturi mai competitive pentru clienti, in hipermarketurile preluate de la Real, de la care va adopta insa sistemul logistic mai performant.

Tranzactia a fost autorizata cu conditia respectarii unor angajamente asumate voluntar de partile implicate pe doua piete relevante, respectiv Craiova si Targu-Mures. Astfel, pentru Craiova si Targu Mures, Auchan si-a luat angajamentul de a nu deschide sau achizitiona noi magazine pe o perioada de cinci ani de la data autorizarii concentrarii si de a nu majora preturile cu mai mult de 5% fata de media preturilor altor magazine din retea pentru trei ani.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri