“Am inceput procesul de rebranding pentru doua dintre magazinele Bricostore din Bucuresti. Mai precis, primele unitati care vor fi schimbate sub denumirea de «Brico Depot» vor fi unitatile din Pantelimon si Orhideea. Estimam ca cele doua magazine vor functiona sub noua denumire in primul trimestru al acestui an”, au declarat pentru wall-street.ro – reprezentantii Brico Depot.
Intrebati ce schimbari va aduce noul concept de magazin, oficialii lantului britanic de bricolaj au precizat ca unitatile vor fi mai mult canalizate pe preturi mici, pe produse destinate anumitor tipuri de proiecte si vor oferi un timp mai eficient petrecut in magazin.
In ceea ce priveste planurile pentru schimbarea tuturor celor 15 unitati la nivelul intregii tari, britanicii au explicat ca vor urmari pentru inceput evolutia pe piata a celor doua unitati, ca mai apoi sa decida cand urmeaza sa continue procesul.
“Pentru inceput ne vom canaliza pe cele doua unitati din Bucuresti. Vom studia evolutia lor in piata si apoi vom horari ce alte unitati vor fi schimbate”, au completat reprezentantii Brico Depot.
Kingfisher nu a oferit informatii legate de investitia necesara in procesul de rebranding al magazinelor si nici daca vor fi nevoiti sa faca angajari suplimentare ori sa renunte la o parte din personal.
Kingfisher a anuntat in luna aprilie ca a preluat de la compania franceza de retail Group Bresson cele 15 magazine Bricostore din Romania, cu vanzari de 131 milioane de euro anul trecut, si ia in calcul posibilitatea cresterii afacerii pe termen lung la circa 50 de magazine.
Grupul a platit 35 milioane lire sterline (41,5 milioane euro) cash pentru cele 15 magazine, la care se adauga preluarea unor datorii de 35 milioane lire, care au fost stinse imediat.
De asemenea, Kingfisher a preluat disponibilitati cash de 7 milioane euro in cadrul aceleiasi tranzactii, astfel ca suma totala platita de compania britanica pentru magazine se ridica la 63 milioane lire (75 milioane euro).
Cele 15 magazine preluate de Kingfisher de la Bricostore au avut vanzari de 11 milioane lire sterline (13 milioane euro) in iunie, prima luna de la preluare.
Magazinele din Romania vor fi reconfirgurate in formatul Brico Depot, utilizat de grupul britanic in Franta si Spania.
Kingfisher concureaza pe piata romaneasca cu retaileri precum Ambient, bauMax, Dedeman, Hornbach, Leroy Merlin si Mr. Bricolage, OBI, Praktiker.

Sursa foto: captura kingfisher.co.uk