Conform raportului, in primul trimestru al anului 2006, PepsiCo si-a mentinut pozitia de lider pe segmentul bauturilor Cola fara zahar, trio-ul Pepsi Max, Pepsi Light si Pepsi Twist Light, avand o crestere de volum de 33,6% fata de anul trecut. Pe segmentul Lemon-Lime, 7-UP, s-a inregistrat pe piata din Romania o crestere spectaculoasa de 51,9% in primul trimestru al anului 2006, fata de aceeasi perioada a anului 2005.

"Aceasta realizare a Pepsi, brandul nostru principal - chiar daca e doar un rezultat partial in cadrul anului - este una remarcabila, chiar istorica. Pepsi conduce segmentul Cola din Romania in primul trimestru al anului 2006 si isi intareste pozitia de lider pe segmentul Cola fara zahar, in linie cu trendul ascendent din ultimii sase ani, perioada in care bauturile racoritoare carbonatate sub marcile PepsiCo au inregistrat in Romania o remarcabila crestere medie anuala a volumului de vanzari, de peste 38%", a declarat, citat de Rompres, Catalin Lascu, Franchise & Marketing Manager PepsiCo International, pentru Romania, Bulgaria si Republica Moldova.

PepsiCo este prezenta pe piata bauturilor carbonatate din Romania cu cea mai mare oferta de bauturi din segmentul Cola, reunite sub marca PEPSI-COLA (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon, Pepsi X si Pepsi Capuccino), cu trei variante 7UP, Mountain Dew, Mirinda Orange si Everess Tonic. Pepsi Twist este numarul unu in Europa si numarul trei mondial in ceea ce priveste volumul de vanzari, iar produsele Pepsi-Cola fara zahar (Pepsi Max, Pepsi Light si Pepsi Twist Light) conduc segmentul respectiv.

Marca Pepsi-Cola este prezenta pe piata din Romania din anul 1966. Sistemul actual de franciza a debutat in anul 1991, prin acreditarea Quadrant Amroq Beverages (QAB) ca imbuteliator autorizat al produselor PepsiCo. QAB produce si distribuie bauturi racoritoare sub marcile PepsiCo, dar si propriile produse (Prigat, Roua), in Romania si Republica Moldova. Sistemul include QAB ca imbuteliator si distribuitor, si biroul local al PepsiCo International, activitatea acestuia referindu-se in principal la dezvoltarea strategiilor si campaniilor de brand si de marketing, la sustinerea activitatii imbuteliatorilor autorizati din zona Balcanilor prin transferul de expertiza internationala in domeniul operational, de vanzari si de marketing, si in general la managementul relatiei PepsiCo cu acesti imbuteliatori.