Florin Stoleriu are o experienta de peste 16 ani in managementul vanzarilor, va proiecta si va implementa politicile comerciale in cadrul diviziei Arhitectural a Policolor coordonand activitatile de vanzari, consumer&trade marketing, operatiuni si suport tehnic.

„Preocuparea mea principala este sa ma asigur ca produsele Policolor sunt disponibile pentru cat mai multi clienti iar acestia inteleg beneficiile si avantajele acestora. In acest sens o prioritate pentru mine o reprezinta consolidarea relatiei comerciale cu partenerii care doresc performanta alaturi de Policolor. De asemenea, ma voi concentra pe dezvoltarea unor relatii eficiente de lucru intre membrii echipei”, a declarat Florin Stoleriu.

Stoleriu este absolvent al Facultatii de Electronica din cadrul Universitatii Tehnice Gh. Asachi din Iasi si al programului de Executive MBA din cadrul ASEBUSS.

Anterior functiei in cadrul Policolor a ocupat pozitii de conducere in departamentele de vanzari in companii din sectorul de bunuri de larg consum. Intre 2003 si 2005 a coordonat activitatea de trade marketing la InBev Romania, dupa care a preluat functia de senior brand manager pentru marcile germane din cadrul aceleasi companii. Ulterior s-a ocupat, din pozitia de modern trade director, de dezvoltarea vanzarilor in canalul International KA. Intre anii 2009 – 2012, in cadrul companiilor Fabryo si Bergenbier, a ocupat functiile de sales director retail si respectiv sales director traditional trade.

In 2012 Florin Stoleriu a fondat o companie de consultanta, oferind servicii de consultanta in managementul vanzarilor si leadership.

De la inceputul acestui an Florin Stoleriu este cooptat in cadrul echipei Policolor, pentru care conduce structura comerciala.

Citeste si:

Policolor este unul dintre cei mai mari producatori de lacuri si vopsele de pe plan local.

Grupul Policolor – Orgachim opereaza doua mari unitati de productie: Policolor Romania si Orgachim Bulgaria.

Compania are peste 20 de distribuitori in Romania si produsele sale sunt prezente in peste 2.000 de magazine de retail traditional si in marile retele de bricolaj din Romania. Compania dispune in prezent de o retea de 6 magazine proprii.

Producatorul de lacuri si vopsele mizeaza pe o evolutie a business-ului in ritm cu piata si pe un avans al rulajului de pana la 10%, la circa 40 de milioane de euro in 2013.

Printre cei mai importanti jucatori de pe piata de lacuri si vopsele se numara Policolor-Orgachim, Fabryo, Akzo Nobel, Dufa sau Kober.