Narcis Horhoianu, cel care a lucrat timp de 18 ani in departamentul de marketing al Procter&Gamble Romania, este incepand cu luna aceasta noul director de marketing al producatorului de bere Heineken.

Din noua pozitie, Horhoianu va fi responsabil de strategia de marketing a Heineken in Romania. Narcis Horhoianu este unul dintre cei mai experimentati oameni din marketing din industria bunurilor de larg consum, el avand o experienta de aproape 20 de ani in acest domeniu.

Horhoianu a lucrat in ultimii 18 ani pentru Procter&Gamble, in functii de manager senior in cadrul departamenului de marketing. In ultima sa pozitie, marketing director – brand operations leader, a fost responsabil de coordonarea activitatilor privind comunicarea catre consumator si experienta de brand, cu extindere in toate tarile din Balcani. Inainte de aceasta, Narcis Horhoianua detinut diverse functii, inclusiv de conducere, in aria de dezvoltare de brand si business, coordonand echipe multifunctionale si diversificate.

Narcis Horhoianu a absolvit studiile de inginerie in cadrul Universitatii Politehnica (Inginerie) Bucuresti.

Heineken este cel mai mare producator de bere din Europa si al treilea din lume in ceea ce priveste volumul. Pe piata din Romania este prezent cu brandurile Heineken, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Ciuc Radler Non Alcoolic, Silva, Silva Dark, Golden Brau, Golden Brau Non Alcoolic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster’s (import), Strongbow (import), Sol (import), Desperados (import), Gösser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana.

Compania detine patru fabrici de bere situate in Craiova, Constanta, Miercurea Ciuc si Targu Mures si peste 1.100 de angajati.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri